vrijdag, mei 18, 2018

Hank voor dikke 400 km

Vandaag gaan ze naar Hank. Inkorven voor Chevrainvillers. Volgens mij is dat een goede 420 km. Ik zal het eens narekenen. Kopwind. Koel. Mooie test.

Ze vliegen beter. Doffers nog aanzienlijk beter dan de duivinnen.
Morgen weten we meer.

Gisteren nog een bel uit Rotterdam. Er zit een jong. Besloten dat de melder hem loslaat vandaag maar einde van de morgen nog niet gezien.
Als hij weer teruggaat naar de man, dan haal ik hem op.

Afhankelijk van hoe ze komen gaan ze volgende week naar Blois. Ik denk overigens maar van niet. Peronne is mij ook best. Dan de week nadien midfond en dan nog een keer de kans op een dagfond van dikke 500 km. Wat mij betreft leven van week naar week: duiven zelf bepalen het qua conditie en weersvooruitzichten tellen ook mee.