donderdag, april 05, 2018

Bij dr Marien geweest

Alles was weer goed.
Geen verrassing maar waarom ga ik dan?
Dubbelcheck en de producten van deze zwijgzame Belg. (Deze keer was hij erg goed gemutst vond ik). Ik nam conditiepoeder van hem en conditiesiroop. Roze poeder heb ik nog voldoende.

Jongen uitwennen is volop bezig. Ze zijn er meen ik nog allemaal. enkelen komen later maar weten de weg in de buurt kennelijk wel van dak tot dak te vinden. Persoonlijk vind ik dat de vervelendste periode, dat uitwennen.

Vrijdag gaan ze mee op 1  na. Die ene is de nieuwe doffer die uit zijn vak is geketst. Nu op een kaal jong mag zijn duivin mee. Hij volgende week of ik tsjoep ze eruit naar het jonge duivenhok. Jammer dat zo'n dier niet aard maar hij is echt zichzelf niet, dat is goed te merken.
Met de Blue Dusk ging het ook zo... wie weet!