dinsdag, februari 06, 2018

Martijn

Wat een shock was het om te horen dat Martijn Oomen is gestorven. Martijn deed enkele jaren nog een presentatie in onze club. Ik sprak hem op de beurs en mailde eens een enkele keer met hem waarna er soms iets in zijn rubriek werd geplaatst. Een duivenman pur sang is van ons heen gegaan. Veel sterkte toegewenst aan vrouw en familie!!

Het leven is zo fragiel, dat zien we maar weer. Grijp het vast, leef! Ken je maker, trek met Hem op en leef!

Verder hier weinig duivennieuws... althans de Limoges is voor 1 seizoen getransfereerd naar Wim. Gaat daar met "ouderwetse" hangers samenkweek doen. Wie goed doet, goed ontmoet!

Alles op eitjes en Maria waarschijnlijk snel haar 2e legseltje... komt allemaal erg goed als ik het zo mag zeggen. Ik schouwde wat en dat zit wel snor. 1 klaar eitje, dat wel en natuurlijk net weer van dat ene koppel. Ik treur er niet om, ik neem het en ga door.