vrijdag, januari 26, 2018

Mooie dingen

Het begin van nieuw leven vind ik prachtig. Dat er nu eitjes worden gelegd is toch gewoon geweldig? Je zet duiven bij elkaar, hoopt erop dat ze elkaar leuk vinden en 10 - 12 dagen later liggen er eitjes en gaan ze broeden. Prachtig dat het relatief goed planbaar is!

Ben weer benieuwd naar de nieuwelingen en hoop op cracks.
De huidige lichting vliegers belooft weer vanalles... of verzin ik dat nu zelf?
Favoriete koppel is dit jaar een zoon uit Ari x Maria gekoppeld aan een duivinnetje van Jos Joosen. Eigenlijk dè mix van mijn hok: Saarloos gemengd met een andere origine en of weer terug naar 1 van die. Saarloos, Joosen en Van Olmen heb ik immers zitten.

Komend seizoen zijn er 5 zonen van Ari aan de bak... verschillende jaargangen, verschillende moeders. Leuk om te gaan zien wat ze me waard zijn!