maandag, oktober 30, 2017

Raar maar waar

Vorige week de papieren in orde gemaakt en die gaan vanavond mee. Maar realiseert niemand zich dat dit meer dan een zeecontainer papier is dat we nu verzamelen? Wie gaat daar doorheen lezen? Hebben alle verenigingen / afdelingen nu kopieën gemaakt om zeker te weten wat je wegzond?
Een begrijpelijke actie uit controle oogpunt maar ABSURD als je nagaat wat voor logistieke en kostenrijke toer wordt uitgehaald!

Staat die zeecontainer nu in Veenendaal klaar of hoe gaat dit nu eigenlijk? En helder nou toch eens op welke onregelmatigheden de aanleiding vormden?

Rare jongens die NPO-ers!


Op 't hok is het rustig. Rui nadert zijn einde. Enkele duiven zijn erg naar mijn zin, de meesten moeten waarschijnlijk meer waarmaken dan ze in zich hebben... maar ik kan het aan de buitenkant niet zien of en wat ze precies in zich hebben. Als u dat wel kan, doe me een belletje!

Ik heb nog een Unikon klokje op Duivenmarktplaats gezet. Moet nog nieuwe software op, dat wel. 50,-

Nu senior's hok leeg is, heb ik wat spullen dubbel, makkelijk maar het moet ook nog een plekje en van dat laatste heb ik niet genoeg...