donderdag, september 14, 2017

Natte boel

Wat een natte boel. Veel regen en te koud voor de tijd van het jaar...
De vluchten zijn bij ons gedaan maar wat zou warmte en droogte nog welkom zijn!

Gelukkig aardig op tal.

Ik lees hobbiematig graag door de advertenties zoals die op DUIVENMARKTPLAATS... dezer dagen lees je weer van oude duiven die omwille van hun stamboom geld waard zijn. Ook laatjes volop in de aanbieding. Het blijft me verbazen dat er door sommigen zulke grote bedragen voor worden gevraagd. Absurd of ben ik naief? Dat laatste zal vast wel maar 250 euro voor een jong van een regionale kampioensduif of een duif die landelijk hoog scoort maar niet op het podium staat? Sommigen vragen gerust meer... apart. Niet mijn idee. Natuurlijk snap ik dat alles naar waarde moet worden betaald maar hebben sommigen niet een te flinke dunk van wat iets waard is.

Kijk, als anderen het er voor geven, okee dan maar zet je iets te koop of wil jet het verkopen?