vrijdag, september 29, 2017

diversiteit

Gisteren 2 mooie vaaltjes uit Ari x Maria naar Bart gegaan. Echt geen eeneiige tweeling maar beiden net even anders in de hand. 2 doffers, dat is zeker met een rode moeder maar echt geen 2 dezelfde. Ook weer niet heeeel anders maar een onervaren iemand voelt ook gerust de verschillen.

Dat is dus lang niet alleen op kleur. Elk koppel, net als bij mensen krijgt gerust onderling gelijkende kinderen maar gerust ook met diverse verschillen. En dan hebben we het alleen nog maar over de buitenkant!

Ben benieuwd wat het wordt. Uit je beste aan anderen geven, dat doet en voelt goed!

Gisteren een zak Robays rui gehaald. Matador was niet beschikbaar. Deze was ook erg fraai moet ik zeggen. Ik begreep dat het ook erg populair is. En dat snap ik nu ik het zag en afrekende!

Kijk, beetje gek is het wel om in de rui meer vetrijk te voeren... waarom eigenlijk?
Die lui met 1 (of 2) soorten voer op jaarbasis ga ik steeds beter snappen. Beter één basiszak en als je je daar goed bij voelt er afhankelijk van het moment in het jaar mengen met een ander mengsel. Eenvoud troef.