woensdag, augustus 30, 2017

Kamperlandje

Zaterdag werd er een duifje opgegeven. Ze zat in Kamperland, Zeeland. Een uiterst fijn bericht (hoewel zulke makkelijke binnenlopers?) en het duifje kon de erge dorst lessen plus een beetje eten.
Zondag werd ze ook nog op weg geholpen maar ze kwam niet!!
Pas gisteravond kwam ze. Slikpoten en mager. Ze krijgt de naam "het Kamperlandje".
Leuk contact en wordt vervolgd.

De Limogeskandidaten vallen nog niet tegen en mijn idee is om ze gewoon mee te geven en te spelen. ff aankijken nog.

The Belgian Masters werd een waar duivendrama. Ik heb geen medeleven met de organisatie zozeer maar met de duiven. Hitte en weersystemen zorgden voor een te moeilijke opgaven. 2 duifjes slechts bereiken het hok, na meer dan 12 !! uren vliegen.
Het spijt me zeer maar dit vind ik geen manier van doen. Was dit zo onverwacht? Vorig jaar ook al een te lastig verhaal. Kom aan hey, dit moet toch anders zeker? "De groenen" worden bevestigd in het beeld (en daarmee ook de publieke opinie) dat dit een dieronvriendelijke sport is. Amai.
Ik hoop van harte dat er nog velen nakomen maar wat wacht hen dan?!

By the way: een dag later halverwege de middag amper beter nieuws te vinden op internet!
11:43 was het 6e duifje er...
Miljaaar