dinsdag, juli 25, 2017

Laatste jong toch terug

"Hij liep bij de kippen, want hij kon er niet in" was wat schoonpa zei gisteren. De 006, kan dat?... ik keek er van op maar inderdaad was gisteren de laatste ook retour. Dus opnieuw alles terug. Blijft die ene die met een lapvluchtje verloren ging terwijl die al Quievrain vloog toch een beetje door mijn hoofd zingen. Tot heden geen verliezen op die ene na. Hoe anders is dat bij anderen!

Ik denk dat mijn strategie dus werkt: Volop vaccineren, niet te schoon en niet teveel duiven. Met mandgewenning en volgevoerde dieren aan de start! opleren ook 1 voor 1.
Kijk ik win geen prijzen. Ligt dat aan de volgevoerde duiven (vast ook wel) aan het niet-verduisteren (vast ook wel) en of aan de taaiheid (en traagheid) van de soort duiven die ik heb (vast ook wel).
Frappant is het toch wel hè?! Zo weinig verliezen.

Kennen jullie meer voorbeelden van mensen die er geen of zeer weinig verspelen? Zijn er parallellen te trekken? Misschien kunnen we er gezamenlijk van leren!?