dinsdag, juli 11, 2017

Barcelona II en drukke tijden

Enkele reacties op mijn stelling maar de meesten zwijgen.
Ik denk dat het zwijgen ons duivenvolk nog een keer de das omdoet en dat dit struisvogelpolitiek is.
Zulke verliezen zijn niet te vergoeilijken, ook al geraakt nog een aanzienlijk deel wel thuis.

Op eigen hok gaan er vanavond mee naar St Vincent ZLU, morgen jaarlingen Bordeaux NPO (ochtendlossing), donderdag maar een keer niks en vrijdag dan de thuisblijvende oude duiven (o.a. de Agen-ploeg) de laten en de vroege jongen.

Gister met uitlaten van de jonkies kwam er nog 1 van zaterdag. (had z'n zakken behoorlijk vol, dus wordt eentje voor de nalijn). Dus nog 1 jong vd 17 achter en 1 late duivin. Valt mij niet tegen. Het is het eerste jong dat kwijt gaat dit jaar. Ik hoop evenwel dat ze nog komt. Het was notabene de mooiste die ik bijhaalde bij Bert.

Wordt een erg drukke zaterdag, terwijl er aan het huis nog geklust moet worden... hoogseizoen!!