woensdag, juni 21, 2017

Laatste ook terug

Ik miste er 1 van Roosendaal. 1 van de late en nog wel de mooiste. 1 uit Ari, een beauty waar ook dr Marien eens van zei dat het zo'n mooie was toen het dier nog niet eens 1 pen had gegooid.

Bleef achter dus ik dacht dat het een ongeluk moest zijn geweest. Een botsing met iets, bij lossing ofzo. Wie weet een roofvogel maar in elk geval niet makkelijk te verklaren dat een late met al wat oefenkilometers er niet was.

Dinsdagmorgen was hij er opeens. Leeg. Onverklaarbaar. Eigenlijk alleen maar veel lichter van gewicht, verder monter genoeg. Alsof hij niet uit de mand was gegaan bij lossing, althans zo'n indruk wekte hij me. Dat zou al apart zijn maar daar verdenk ik 'm wel van. Raar verhaal maar op zich weer blij dat hij terug is. Even op laten knappen en dan zien of en hoe ik weer ga inlassen.

De rest maakt het goed. De forme mag nu wel komen hoewel de doffers met hun vlieggedrag uitbundig genoeg doen, mist er nog wel iets...