maandag, juni 12, 2017

Het ging te snel

Zaterdag waren het mooie snelle concoursen. Ik moet nog altijd wennen en waarschijnlijk lukt me dat nooit helemaal aan de trage fondduiven. Ik pakte 2 staartprijzen met 2 jaarlingen. Die ene blauwe uit Ari x dochter 113 was weer mijn eerste. Ik denk dat 't een heel goed worden kan. Rustig brengen!

De jongen gaan vandaag voor de 5 km. Zou makkie moeten zijn. Vanavond de laten in de mand voor Roosendaal met de containerwagen. De jongen volgende week of over 2 weken.

Morgenavond de 414 en de 412 naar St Vincent NPO (middaglossing). Ik denk dat ze er klaar voor zijn!

Ari blijkt toch meer dan alleen groene smeur mee te hebben gepikt op de retourreis vanuit Blois. Het gaat er niet af. Last heeft hij er niet van maar gemak ook niet. Olie is het ook niet geloof ik maar wat het dan wel is? Pau sla ik over met 'm. Wellicht St-Vincent en Narbonne/ Perpignan ZLU dan.

In Belgie speelden ze o.a. Valence. Joosen en van Olmen 1 en 2 in St Job!
Mooi station Valence. Ik zou ervoor pleiten om dat bij ons toe te voegen aan het programma. Het zou de Nederlandse ZLU duiven zeker een enorme leerschool geven voor de vluchten Narbonne en Marseille!