donderdag, mei 11, 2017

HULP !

Hoe anderen het doen weet ik niet maar ik kan niet zonder hulp bij het invullen van mijn hobby. Schoonpa doet vnml de jongen en springt bij op andere momenten. Vandaag pakt JP de oude duiven en z'n broertje korft ze in... Helpen bij vaccineren (tegen pokken bijvoorbeeld) doe ik ook samen met JP en als er al eens genaaid moet worden is Dion vaak redder in nood.
Als je dan bedenkt dat ik al helemaal geen poetser ben... is de tijd die ik besteeds aan de hobby om eerlijk te zijn veel te weinig. Het is wat het is en ik doe wat ik kan. Ik put er evenzo energie uit... het geeft me rust en voldoening als ik met die vogels doende ben. Net als zovelen is het ook leven op hoop en veronderstellingen en een beetje zoals bij de Feyenoordfans:


Duivenmelker ben je niet (altijd) voor je lol !!


Mannen, dank voor jullie hulp en support!


Zaterdag verwacht ik buiig weer maar wel zo dat ze los kunnen.
Hoge snelheden en een buiig verloop. De mannen in de NW hoek van de afdeling(en) kunnen de vangnetten al gaan spannen. Ik vrees dat de Oostenlijke winden weer een tijdje weg zullen blijven nu, zoals elk jaar. De temperaturen gaan oplopen zo begrijp ik van de weerprofeten... eindelijk!


Morgen als het weer het toelaat de laten nog een keer Zuid Beijerland en dan kunnen die vanaf volgende week eens naar Dinteloord, Steenbergen en verder zuidelijk. Dan een keer of wat Tholen en vlotjes eens mee op Duffel met Brabant 2000 enz. Hup met die gasten. Vuur aan de schenen, laat ze maar waarmaken wat ze beloven te kunnen!