maandag, mei 29, 2017

Aanfluiting bij tropische hitte

Wat een aanfluiting was het en her en der een slagveld. Blois, 25 mee en maandagmorgen -2. Zaterdag was een te zware opgave voor velen. Warm, zeg maar heet, bij ZO wind en dat leverde 3 magere prijsjes op. De 3e kwam al zonder dorst terug (was dus al gaan drinken). Ari bijvoorbeeld, onder een groene drap. Toch de meesten eigenlijk wel fris en zondag en maandagmorgen gewoon wel weer uit. Iets minder gretig, sommigen maar dat mag. 1 van de zoons van Ari kwam thuis met een gehavend dek en z'n broekpennen weg aan 1 kant.

2 duivinnen verbaasden me door zaterdagavond in het schemerdonker aan te komen: 22:28 en 22:35!

Deze week maar rustig aan weer recupereren en opmaken voor de verre drachten.

Zelf was ik een week bij huis voor een verbouw aan het huis. Van bloggen kwam niet veel. Zaterdag aanstaand is het Pontoise weer maar die liet ik toch al schieten. Ik denk aan een lapvluchtje. Of Quievrain of zelf een lapje op x kilometer.

Overigens her en der 10+% nog achter. In Friesland veel meer. Verkerk zou er zo'n 60 nog missen van de 161 wordt gezegd. Duiven zouden in Engeland zitten.
Raar weer met ZO wind. Kennelijk heeft oostenlijker lossen ook geen nut... het slagveld is er net zo onder!! Ik zou dat dus ook gewoon weer afschaffen: gewoon lossen op de afgesproken plaats!