zaterdag, februari 18, 2017

Beens 2.0

Gisteravond was Arjan Beens in Middelharnis. O.l.v. Piet de Vogel een zeer onderhoudend en leerzaam gesprek. Arjan heeft zijn mening klaar en is verder no nonsense. Ik zie parallelen met Willem de Bruijn: spelen, spelen spelen en selecteren maar. Hij heeft momenteel weer duiven zitten dikke 200 jong spul en 110 duiven die kweker mogen heten. My Goodness...

Hij is bloedfanatiek, een game-changer zei Piet. Dat laatste ging wat ver vond ik. Hij speelt het spel niet anders maar bovengemiddeld fanatiek. Ik mag dat wel!!
Diverse zaken geleerd en ga ik invoegen in mijn systeem. Kun je beetje doen aan wat ze noemen 'cherry picking' oftewel, het beste van elder thuis toepassen.

Die gaat vanaf 2018 voorin pakken op de ZLU, let maar op.
Ik ga 'm voor proberen te zitten, game-on!

Hier nog een enkele die het eerste eitje moet deponeren. De komende week geen aantrekkelijk weer maar dat hoeft op zich natuurlijk niet meer, nu er gelegd is.

Jammer dat ik niet ook nog eens naar De Gouden Duif kon... het zou te veel van het goede zij  geweest. Bart als je dit leest: tot snel een keer!

A.s. zaterdag even niks en de week erop Beurs. Weer even genoeg.