vrijdag, december 02, 2016

Praatje Ko, duiven op de foto & kerstmarkt



E-mail van Maurice Laban: Geen onderwer

Graag een oproep aan iedereen die de 10e kampioen Ko van Dommelen eens aan het woord wil horen.
Hij komt in onze club de 10e zijn visie geven en antwoord geven op de vragen die we aan hem hebben.

Ook die dag is Hans de duivenfotograaf van Pigeonpics er (zie www.pigeonpics.nl).
Wil je duiven op de foto laten zetten, mail hem even of mij: postduivenlaban@gmail.com

Ze hebben ook tegoedbonnen, een leuk sint of kerstcadeau???!!!
Zelf ga ik mijn ’91 van Bert Saarloos laten fotograferen. Mijn beste vlieger met vroeg op Agen en Narbonne.
Die verdient een mooie plaat. Vanaf heden noem ik ‘m Ari, wat Leeuw betekend en – op schrijfwijze na – de naam van Bert’s vader is.

Leuk om te weten: Ket is die dag ook KERSTMARKT in oud-Beijerland. Het dorp vol met kraampjes en wat niet al in kerstsfeer.
Kom je zelf naar ons clublokaal (in het centrum) en vrouw-lief kan dan naar de kerstmarkt?!