zaterdag, november 12, 2016

Maanzaad maakte dopingzondaars... huh?

Matador lijkt het boetekleed aan te trekken: er zat maanzaad tussen het raapzaad en als duiven maar 2-3 korrels maanzaad eten zijn ze al dopingpositief. Gaan de betrapten nu vrijuit hiermee???

Ik vind het ERG bedenkelijk. Zat er nooit eerder maanzaad in de mengelingen? ja toch zeker??

En voerden die liefhebbers wel matador?
En vond men alleen sporen van opium (maanzaad) in de mest? er was toch meer gevonden?
Broodjes met maanzaad van de bakker, ook niet meer eten omdat je er positief van getest zou kunnen worden, mocht je een sport doen waar men test???

Gewoon je duiven voeren zou dus ook al niet meer kunnen zonder dat ze positief kunnen testen. kom op hey!

Ik heb erg mijn bedenkingen maar ach, ik doe er ook niks tegen of aan. Als men eerlijk is, dan is dit een mooie verklaring maar het is allemaal wel erg straffe kost zo. en of goede juristen!!

Hier parakuur gestart. ik vertrouwde er 1 of 2 niet helemaal. kwamen terug van vliegen, beetje eerder dan de anderen en of dat dan lag aan de laatste pendie aan het doorgroeien is of dat ik argwanend moet zijn? ik kuur en wil daarna enten.

Verder erg stil. jammer van die vogelgriep. zuur dat de NPO gelijk maar een uitvliegverbod geeft. we jouden toch geen commercieel pluimvee? nu ja, sommigen wel.