vrijdag, augustus 19, 2016

Inkorven Quievrain

Vanavond Quievrain inkorven. Daarna hou ik het voor gezien. Ja, weinig ervaring daardoor maar dat haal ik liever volgend seizoen in. Scherp mes erdoor en vooruitkijken is waar ik meer geloof aan hecht voor nu.

Als ze Quievrain hebben gehad is hun leerervaring naar mijn idee afdoende. Diverse omstandigheden en veel alleen moeten arriveren. Volgend jaar veel km's maken dan maar!

Een select aantal laatjes en een gul regime om de rui periode in te gaan.

Of er nog meer zullen terugkeren van Narbonne, weet ik niet. Ik zou nog graag een doffer terug zien komen. Nu ja, ik wacht maar geduldig af. Er zitten op de kleine ploeg die ik heb nog voldoende ervaren duiven nu. Die mogen zeker voor de medailles gaan komend jaar. De onervaren ploeg krijgt een leertraject.
Fond is echt een andere mindset. Dat moet ik nog flink leren.