vrijdag, oktober 24, 2014

Updates en filmpje voor spreekbeurten

Wellicht opgevallen dat ik mijn blog aan het updaten ben? Uiterlijk wat veranderingen maar ook wat meer info over bijvoorbeeld duivensport algemeen en m'n persoonlijke duiven. De komende weken volgt nog meer.

Mijn duivenbestand wordt ook geupdate.
Of "is" dat eigenlijk, recent al met de komst van de jongste duifjes.
Ik ben apetrots op dat jonge grut en zal er goed voor zien te zorgen.
Het voelt een beetje als pionieren met zulke jongen in dit jaargetij.
Komend weekend zal ik wel enkele fotootjes maken zodat jullie lezers een idee krijgen.

Het hok heeft nog een update gekregen, zoals al te zien was op de foto van enige posts geleden. Ook dat is zeer naar mijn wens gelukt.

Een mooi voorbeeld van een filmpje zoals dat tegenwoordig prima zou aanslaan voor een spreekbeurt is deze: https://www.youtube.com/watch?v=k_vGgNnu2VM
Als de NPO er dan materiaal bij kan leveren wat gebruikt kan worden om het totaal aan elkaar te praten... houden we het in elk geval in de klassen een actueel thema!
ONDERWIJS is en blijft het beste. Zo kan elk spreekbeurt houdend kind een ambassadeur worden voor onze sport, zonder dat ze vooraf bekend hoeven te zijn met postduiven!

Critici zullen misschien zeggen "Dit levert niks op."
Kom maar met een beter idee!

NPO zou alle scholen kunnen aanschrijven dat ze materiaal hebben.
Websites over spreekbeurten benaderen met een link naar de NPO.
Is er een jonge docent en duiven-fanaat die dit kunnen helpen maken voor de NPO???
Help mee dit idee te verspreiden en aan te kaarten! - dankje