woensdag, september 26, 2012

Marien & Meer

Vanmiddag even met enkele duiven naar Dr Marien.
1x in de zoveel weken zit ie in Mookhoek, om de hoek bij Marijke Vink en de Rijke Haenraets.
Al weken geleden heb ik de afspraak in laten boeken.

Lijkt me goed om voorafgaand aan de winter en nu midden in de rui even een dubbelcheck te hebben van de duiven. Ik ben al sinds maart geloof ik niet meer bij hem geweest.

UPDATE
Alles was weer goed volgens Fernand Marien.
6 duiven mee (dat is zo'n 20% van het hele bestand); keeluitstrijkjes en mest bekeken alles dik in orde.
Hij bekijkt ze altijd even en van 2 duiven was het oordeel van de meester zeer positief... over alle 6 eigenlijk.
De man heeft er kijk op alsdus A.S.

Bij dierenhandel Reedijk Diervoeders heeft hij 7 nov. weer spreekuur tussen 14:00 en 22:00.

AP Overwater trof ik er nog die me direct feliciteerde met de 1e Limoges.
Ook Reedijk van Reedijk Jongekrijg liep er en zo doet Reedijk diervoeders zaken met veel bekende namen.
Of beiden ook bij Marien komen weet ik niet maar ik weet van diverse groten dat ze content zijn met het oordeel van deze spaarzaam sprekende Belgische Kampioen dierenarts!!

De aanvragen voor bonnen stromen binnen.
Ik zal flink kritisch moeten zijn want het is geen kweekfabriek.